Zakres obowiązków:

  • przygotowanie, koordynacja i bieżący nadzór nad robotami budowlanymi prowadzonymi przez Spółdzielnię oraz prowadzenie pełnej dokumentacji w tym zakresie, obejmujące:

– sporządzanie obmiarów oraz szacowanie kosztów planowanych robót,

– reprezentowanie inwestora na budowie,

– weryfikacja dokumentacji projektowej i kosztorysów pod względem zgodności z udzielonym zleceniem,

– nadzór nad zgodnością realizacji inwestycji z projektem budowlanym, pozwoleniem na budowę, przepisami prawa i zasadami wiedzy technicznej,

– kontrola jakości wykonywanych robót budowlanych i stosowanych materiałów,

– nadzór nad terminowością realizacji robót,

– kontrola usunięcia ewentualnych usterek,

– odbiór zleconych robót,

– rozliczanie inwestycji, w tym kontrola zgodności wystawionych faktur z przedmiotem zamówienia,

– dokonywanie pogwarancyjnego odbioru robót.

  • udział w przeglądach technicznych zasobów mieszkaniowych,
  • sporządzanie opinii technicznych w zakresie budowlanym,
  • współpraca z organami nadzoru budowlanego,
  • współpraca z Administracjami Spółdzielni w zakresie powierzonych obowiązków, w tym udział w komisjach technicznych mieszkań,
  • udział w przygotowaniu dokumentacji przetargowej dot. robót ogólnobudowlanych,
  • terminowe odpowiadanie na korespondencję,
  • bieżąca komunikacja z mieszkańcami zakresie spraw techniczno – budowlanych.

Wymagania:

  • wykształcenie minimum średnie o profilu budowlanym,
  • uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno – budowlanej bez ograniczeń,
  • aktualne członkostwo w Polskiej Izbie Inżynierów Budownictwa,
  • minimum 3-letnie doświadczenie w branży budowlanej,
  • praktyczna znajomość prawa budowlanego, przepisów wykonawczych oraz procedury administracyjnej,
  • biegła znajomość obsługi programów MS Office,
  • komunikatywność i wysoka kultura osobista,
  • samodzielność działania,
  • znajomość zagadnień dot. budownictwa mieszkaniowego będzie dodatkowym atutem.

Oferujemy:

  • stabilne warunki zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę,
  • pracę jednozmianową,
  • wynagrodzenie adekwatne do posiadanych umiejętności i zaangażowania,
  • możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji poprzez udział w szkoleniach branżowych.

 

 

CV prosimy składać osobiście w sekretariacie SM Śródmieście         ul. Jasnogórska 9 lub mailowo srodmiescie@onet.pl